Tuesday, July 20, 2010

al kisah...

al kisah tersebut la satu kisah hikayat nan sakti ..di sebuah gunung daik bercabang tiga..hahhhaahaa...eh2..bukan nie yang aku nk ceritakan....


actuly lately nie aku asyik mimpi je...mimpi yg bukan2 plak tu..ari tu mimpi rumah kt muo kena masuk pencuri..it was terrible..sebab pencuri tu acu parang ...wooo scary giler sampai terus tersentak...bangun terus capai handphone tengok pukul berapa..kul 4.30 pagi mase tu...wuish terus x sedap hati...moga2 xde ape2 yang berlaku...mungkin aku terbawak2 dengan kejadian curi aritu ..jiran makcik aku kenan pecah masuk dengan pencuri..dah la mencuri ..sempat lagi pencuri tu rogol istri orang tu..kejam giler!..aku rasa kalau org tu ade anak perempuan yg besar..mesti pencuri tu rogol ank perempuan die...kejam giler!!!!!! ...very nightmare!


then ptg td....aku sempat mimpi jugak..horror and terrible....eeeeeeeeeeeeeeee x sanggup tuk hadapi kenyataan if ape yang aku mimpikan jadi kenyataan...cume a bit kelakar sikit part hero yang selamatkan aku tu..hero kah??? hehehe..actuly dlm mimpi aku tu..mmg jelas muke si penyagak ngan hero yg selamatkan aku tu..dan yg kelakarnye tu..herotu kawan satu sekolah kau..tapi aku x de pun kenal sangat ngan mamat nie since die x pernah 1 kelas ngan aku..cume aku kenal die la..sebab die hensem..putih..muke cam chinese sikit..dalam mimpi aku tu..die perkenalkan diri die as zaril...so aku pun cari la kebenaran..betul ke budak laki tu nama zaril..setahu aku..aku xde kenal orang nama zaril..zahin ade lah!..risik punye risik kt pina..akhirnye dapat tahu lah jugak..so name die zariq..bukan zaril ye..sipi2 je....tapi yang buatkan aku konfius sampai sekarang ..kenapa die yang muncul dalam mimpi aku..bukan ke kite sepatutnye lebih tendency untuk mimipkan orang yang kite sayang..orang yang kite rapat..instead of orang yang kita x berkawan pun dengan die..hmmm




p/s: hopefully..mimpi sekadar mimpi...

0 Comments:

Post a Comment