Friday, September 24, 2010

tak ku duga...

wahhh seronok giler hari nie...satu hari makan free..hari nie je lima kali makan..mewah giler..syukur alhamdulillah...pergi bengkel pra-latihan industri je dah tiga kali makan...pastu open house umah ex makcik sewa@ex mak mertua....then gi open house umah dr aziz plak@bakal ayah mertua....wahhh sakan sungguh menantu die sorang nie..makan x pandang keliling dah...even nordin mat top n kawan die pun aku wat x malu je..hahahhaa..and bertambah hilang macho aku bile dok jerit-jerit bile tengok scene rakus kt tv3 tadi..huhuhu...

and on d way back balik...di suatu persimpangan lampu isyarat..aku nampak satu keluarga nie naik motorsikal..aku perhatikan family tu..x semena-mena...anak die dok lambai-lambai..di sebabkan aku nie jenis perasan cantik, aku pun lambai lah balik adik tu..comel giler....bukan sekali die lambai..berkali-kali sampai mak die perasan...aku wat donno je lah..dahh anak die yang start kan...and aku mati-mati lah adik tu girl..tup-tup laki...dah lah that time die bg free kiss tuk aku..aku pun galak balas balik free kiss adik tu..hehhee..x ku duga adik tu laki..eeee kecik-kecik dh pandai free kiss eh..nasib baik free kiss kt akak kis..kalau adik tu bg free kiss kt budak-budak girl...x ke gatal namenye tu...hohoooho..

p/s: bile lah nak de husband yg bg true kiss kt dahi nie...*wink-wink*

0 Comments:

Post a Comment