Wednesday, September 29, 2010

ROMANCE DE AMOR

actuly kt umah aku de satu keyboard nie..dulu arwah ayah aku main keyboard tu..tapi haram xde sorang pun anak die yang tahu main keyboard tu..dulu macam arwah ayah de ajar..tapi sebabkan aku nie lambat pickup or dulu x minat kot...so dah besar nie rasa macam rugi plak x tahu main alat muzik..bukan pe sebab macam sweet je kan kalau girl main alat muzik nie..x kira pe jenis,piano ke gitar ke violin ke....

disebabkan itu aku sangat la suka if ade orang sudi main lagu untuk aku..as simple as playing gitar pun xpe...(cehh simple lah sangat main gitar tu)....hehehhee...so semalam mimpi jadi kenyataan...tiba-tiba je perasaan hati melonjak-lonjak nak mesej kawan aku..rupa-rupanya die baru belajar main gitar..and luckily die main sikit part dr lagu romance de amor nie...macam special request la plak...wahhh tibe2 rasa melayang...wink2...


p/s: kita akan rasa gembira bila orang yang kita sayang rasa gembira..

0 Comments:

Post a Comment