Friday, February 25, 2011

recover~

alhamdulillah hati semakin tenang dan ceria....tak perlu lagi dh nak pikir pasal dia..xperlu lagi nk risau pasal dia..xperlu lagi nk rasa bersalah terhadap dia..dia sedang berbahagia..aku juga begitu..wahh ayat apsal nk skema sangat nie..hehehe..wowww! februari pun dah tutup tirai..but this is my first entry for 2011...so far perjalanan semakin jauh....tapi aku kena kuat dan tabah tuk perjalanan ini...mudah-mudahan ada cahaya..amin...terbaca-baca keluh kesah mak esah eh kawan -kawan kt fb n blog....aish serius aku risau..whats really happened actually? so far tuk aku kt sini..berpraktikal di sini..semuanya baik..de ina, kak ti, abg adha, baby boy, baby cool, baby sweet n all the staff...kat sini selalu jugak lah OT...buat temankan kawan...sorting dented can..tapi dari keje OT lah sebenarnye aku rasa bounding dengan staf2 kt sini...baby boy jgn cakap lah..asyik nk buat lawak je..dia xbuat lawak pun aku gelak jugak..sebab muka die memang lawak...ngaaaa..calon raja lawak tu..tagline..semuanya OK! tetttt! supervisor kt sini plak bdk UMT jgk..so mmg rasa close lah jgk..hehehe...bos plak abg hady..tetttt..orangnya senyap je..tapi sekali die sound..nganga mulut terabur gigi..aritu aku kena dah sedas...aku tengah makan mee rebus..makan benda berkuah so aku memang makan hadap pinggan betul, muka kalau ukur jarak ke pinggan dalam seinci je kot..so bile abg hady masuk dalam bilik RnD memang xperasan langsung..dahlah masuk senyap..alih-alih abg adha tegur..pandang je kt abg hady terus die cakap..makan xpandang kiri kanan..erkkkkk ....hah lagi satu pernah tau aku ngan abg hady terkesima gitu..aku tengok die..pastu bile die terpandangkan aku terus die jadi macam terkeisma macam tu..macam terkejut sangat nampak aku..ape aku nie alien ke??? dalam beberapa saat rasa macam masa tu berhenti seketika..ngaaaa ayat nak ayat novel...hehehehe....haha semalam satu tragedi telah berlaku..ngaaa segan weyh..panas muka sekejap..takut terus masuk tidur!


p/s: jangan main ngan api...

0 Comments:

Post a Comment