Thursday, May 27, 2010

hmm korang pernah x dengar pasal kawan2 korang yang de musuh or orang yang paling die benci but end up jadi couple....dengar macm pelik tapi inilah kenytaan..bila dipikir-pikir balik kan..hubungan sesama manusia memang kompleks kan...eventhough guy tu la yang kita paling benci bagai nak rak..last-last tersangkut jugak..



so ape yang membuatkan perasaan benci tu berubah jadi sayang ye???? any comment my dear frend??? kekorang pun de pengalaman macam nie?? asfor me..i say yes...aku pernah ade perasaan nie suatu ketika dahulu..hmm camne ek nak rungkaikan eh...hmm basically ape yang berlaku kat aku is aku x benci..tapi lebih kepada menyampah sebab die suka kenakan aku..ejek macam-macam..siapa x panas hati kan??? so aku memang sangat anti kat mamat nie..
pantang berjumpa..mesti nak bertekak..x sah kalau x gaduh..macam x lengkap plak hidup..cewwahh!


tapi tu la..orang yang buat kita marah2 nie la yang sebenarnya fire up my life..kalau x mesti school life aku x meriah dengan gelak ketawa...tapi kan macam mane ko bole suka kat mamat tu ek kis??? hehhhee nie sume gara2 aku yang mudah cair la nie..haishhh....x bole orang concern lebih..mesti suka..lama2 jatuh hati...haisssh lagi..so nak di jadikan 1 hari..aku menangis sebab sakit sengugut..so aku memang mals la nk layan mamat tu..dok die perli2 aku buat x tahu..then nangis..terkejut beruk mamat tu...tup2 dia datang tepi meja aku..dia cakpa macm nie la gayanya..

"ala baru kena sikit dah nangis..eh x rock la..." aku dalam hati macm nk sumpah2 je mamat tu..x sedar agaknya orang nangis..
'eh ko nangis ke?? ala aku bergurau je..itupun nk amik hati ke????" aku still diam..muka sembam kt meja...
'ko suhat x nie??? ko sakit ke? wei ko kenapa nie..adoiii ko nie apsal pulak senyap tiba-tiba nie..k2 aku salah ..aku x buat lagi.. tapi pleaseeeeeeeeeejangan buat macam nie'....hah baru tahu takut...



macam kelakar kan..tapi tu la kebenarannya..hati perempuan nie lembut sangat ..sebenci2 die kat laki tu pun..kalu laki tu dapat tunjuk 1 kebaikan pun..kite boleh jatuh hati...seriusss...so guy yang kat luar sane tu..jangan la concern sangat ngan kawan2 permpuan..mungkin ade salah faham nanti...guy mungkin x rasa ape2..tapi gurl nie dah tangkap cintan plak..x bole nk salhkan gurl 100 % since guy pun bertanggungjawab dalam menginitiate kan perasaan tu...hmm...















p/s: bole percaya ke pengalaman ko nie kis????



0 Comments:

Post a Comment