Wednesday, May 19, 2010

my love

ari nie nak berkongsi sikit pasal kegilaan aku..my crazinees towards reality tv show...yupp im a huge fan of reality tv...especially SURVIVOR...

from SURVIVOR 1 kat Pulau Tiga, Sabah..aku dh jatuh cinta dengan rancangan nie..its really amazing and tremendous..selalu adore dengan games yang memang ..perghh superb..orang yg cipta games kt survivor memang superb..kadang-kadang rasa macam impossible je nk buat..puzzles memang menarik...always unexpected games for every survivor challenge...

another one yang aku sangt pasal survivor is player..hahahahah..hensem-hemsem woooo...contohnye macam aras nie...mamat nie slalu je stylo dengan rambut die..wonder macam ne die bole buat rambut macam tu kt tengah2 pulau..hmm????? hmm luckily die menang..he got brain, skill,strategy and strength to win...go go go ARAS!



Aras~survivor 12 (panama island)


tengok survivor jugak menyedarkan aku tentang perwatakan orang..de orang yang cukup loyal n ade integrity..de jugak yang sentiasa playing the games..buy always lie..lie..lie n keep lying to other person..but its the reality...you can not expected that u can live in ur comfort zone for the rest of ur life..sometimes kita akan jumpe org yg macam nie dalam hidup kita..so kt sini la kebijaksanaan kita untuk menilai perwatakan seseorang...



and kt survivor jugak..kadang2 aku belajar untuk jd org yg lebih baik..for every challenge n hard yg kita lalui..yang buatkan aku selalu kuat..yuppp sometimes its so painful and kita akan menangisi sume kesusahn tu..tp bile kita berjaya overcome sume difficulties tu..baru kita akn sedar yg kita nie sebenarnya org yg kuat...dari ape yg kita sangkakan..dan ini memang trjadi kt aku..di saat sume masalah datang kt aku..one by one..aku hadapi dengan tangisan n kekesalan..tp bile aku sedar balik...aku jd orng yg lebih kuat...mental n spiritual...!

contohnye macam ozzy nie...contestant survivor 13..x pernah tahu kehidupan die yg sebenar..die hanye seorang waiter..tp cukup bijak untuk selesaikan puzzle yg paling susah dalam sejarah survivor!!! nie sume gara-gara sebab kehidupan die yg susah..die dtg dr hispanic family..from mexico..die dibesarkan oleh ibu die sbb ayah die tinggalkan die...n sepanjang kehidupan die, die terpaksa bekerja kuat untuk sara kelurga die..x dapat pelajaran yg cukup walaupun die pandai....walaupun dengan muka die yang cute tu..rupa-rupanya..banyak kesusahan yg die dh lalui sebenarnya...so hopefully die menang this survivor..sebab die sangat layak dengan menang imunity 5 daripada 6 challenge!!!! so you are really deserve it!





ozzy my love. he is also a good swimmer for whole survivor..macam mermaid...






lastly kenapa aku suka survivor sebab tempat yg cantik2..serius kebanyakan island yg dieorg pergi sumenye amazing!!!!




cook island


vanuatu island



palau island




p/s: orang kt malaysia bole x buat rancangan macam survivor nie..hmmm??

0 Comments:

Post a Comment