Monday, June 21, 2010

cerita 2.30 pagi

hahahahha..pagi tadi dalam pukul 2.30 macam tu..aku nekad nak tengok brazil main world cup...aku takut pas nie dah xde peluang lagi nak tengok brazil main..so kuatkan hati untuk tengok jugak..fifa pun nk join the grup..kire orait la tu..de geng pengembaraan bermula!


tibe2 je hati berbunga riang (x bole blah) bile nampak pengadil macam seseorang yg ku kenali...hahhha..pe taknye rupe2nye pengadil dr malaysia pun de jugak...Subkhidin mohd salleh..x silap la..(atirah sile betulkn jika salah...)


so bangga sekejap di situ..atleast de jugak rakyat malaysia di tepi padang!..hehhheee...then sepak bola pun mula..perghhh bru start 46 saat...brazil dh gegarkan gawang gol ivory coast..tersentak kau! perghhh!



tapi disebabkan mata ygsangt mengantuk..jd tengok bola sambil tutup mata..heheheh...overall game semalam mmg best! berbaloi jugak aku tengok kaka kena kad merah..wuish dasyat..pe x nye..masa tinggal 4-5 minit cmtu..sempat lg nk brgaduh..semua gara2 x puas hati bile kena tackle...aku dh pikir de jugak yg berboxing segala bagai..fuhhh nasib baik xde..lega!



dan malam tadi bru lepas tngok mr dodo main lawan ngan korea utara..masyukkk giler! ade pesta goal..7 goal tu beb!! mane nak dapat...dalam sibuk jadi penyerang sempat lagi mr dodo senyum comel kt aku!..caye lah!



p/s: senyum comel+muke hensem+kaya giler!

0 Comments:

Post a Comment