Tuesday, June 22, 2010

kicik ati dan si kicik

malam td terkecik ati ngan sum1...sangat sedeh..huhuhu..nasib baik x nangis...aku bukan nye cakap pe2 pun..tibe2 die cakap aku kejam...hahhhh?????? the most worst word yg pernah kuar dr mulut die...K.E.J.A.M! so aku terus decide..no more connection! biarla die dengan dunia..aku rasa akux layak dh untuk dalam dunia dh..aku pun semakin x faham die...die dh totally changed! sorrry i hate u!



then cmne plak malam td boleh plak aku ngan si kicik aka fifa syrus tu dok khusyuk berbual...dari sesi meluahkan perasaan pasal fyp..sampai la bab2 makanan yg allergic..time kt matrix..personal life..sume lah....hehee..enjoy the talk la fa! hehhee..jgn rindukan aku ye..aku dh nk balik nie..doakan tiket aku ade ye...






p/s: hilangkan lah semua rasa yang ade pada die



0 Comments:

Post a Comment