Friday, June 18, 2010

cinta hati merajuk!

huhuhu..cinta hati aku merajuk la plak..adoiiii tak tahan...asyik nak mertajuk je..kenapa la tak nak give n take ngan aku..aku nie kan cinta hati die yang sejati..tolong la masa dah makin singkat..cinta hati plak buat fe'el la plak...adoii tensen aku!

ari tu masukkan cinta hati dalam oven sampai terbakar oven tu di buatnya..then oven tu dah sembuh..ingatkan cinta hati ok la..rupe2nye x menjadi jugak..tibe2 je temperature oven tu drop jadi 35 degree C je...abis berkulat cinta hati..huhuhu..nak wat camner lagi..redhakan ajelah..benda nak jadi kan..mintak2 bukan angkara khianat..akibat dengkikan cinta hati yang cun melecun tu..


so mnggu nie...aku cume jadi wondergulz je..menolong ape2 yang patut..farah,suzi,pija,fifa,atiq..xpe aku lagi suka..atleast aku bole merawat luka yang terpendam angkara cinta hati yang merajuk tu..dush!


sekarang ini...hati sangat berboalak balik..teroleng-oleng..sama ade nak terus dengan cinta hati atau pun balik muo je..still confius...hmmm???? camne ek??? kalau balik sekarang..confirm2 naik sem nanti baru balik sini semula..tapi banyak lagi benda x settle..haishh confius lagi..



cik arda x abis2 mengusha aku ajak balik sama2....sunnguh la menggoda..haishhh...otakajou???


somebody????? plissssssssss help me...im begging u...(cehh ayt x boleh belah batu bertangkup betullah..hahhaha)




p/s: i need you!

0 Comments:

Post a Comment