Sunday, October 3, 2010

warghhh tragis!

setelah 2 hari makan di open house, so haruslah menyambung kembali puasa sunat yang tertunda...de lagi 2 hari yang tinggal..so niat lah puasa dan buat air milo....dah beberapa harinie, kuih bahulu peneman aku jadi menu bersahur. so malam ini sekali lgi aku bermenukan kuih bahulu....sedang dok makan dengan sopannya..sambil dok mengedit thesis...tiba-tiba aku jumpa sumthing yang cukup aku kenal...benda nie memang suka membiak kt makanan....warggggggggghhhhh tragis..kulat dh tumbuh kt kuih bahulu nie......macam mana laa aku bole x terperasan kulat tu..ishhhhh sakit hati betul...semalam baru baca post entry kt hatim yg termakan kulat kt roti....alih-alih aku plak yg kena..hatim kita senasib....so wasiat aku pada korang semua..kalau de nampak budak comel terdampar di tepi jalan sila panggil 911 dengan segera, pantas dan cepat....kemungkinan die mengalami simptom keracunan kulat!!!!!


p/s: bole x postpone draftthesis dgn alasan..saya termakann kulat..jadi otak saya macam tak stabil sikit..hehhhe..baik punya alasan..

0 Comments:

Post a Comment