Monday, November 8, 2010

big smile

tadi chat sekejap dengan afiq...tanya khabar die..since dia macam emo giler pasal banjir nie..rupe2nye rumah atok die naik air..banjir...pastu ade bagitahu die pasal kelab pencinta filem kt UMT nie which kelab nie under FINAS...and surprisingly..kelab nie adalah kelab esekutif terkaya di UMT since get financial from FINAS about RM 100,000! fuhhhh! so im asking afiq whether UIA de x kelab pencinta filem nie...unluckily xde...but he get a good news for me..rupa-rupanya die tengah tulis skrip filem tuk bagi kat FINAS...and semua nie sebab ikut nasihat aku...hahhh???? nasihat aku????wahhh terus berbunga..terus senyum macam Tae kyung nie..




lebih kurang macam nie lah aku senyum...hehe..tak sangka kot..aku nie nobody je...as kawan dlm fb je kot..aku mmg pernah bagi cadangan tuk die pergi ke FINAS...n luckily sekarang nie FINAS mmg tgh cri karya tuk di sponsor..pe pun all d best Afiq...hopefully ur dream comes true..pray hard for u fren (n_n)...


another thing...td aku jumpa buat kali terakhir dengan budak gemersik..rindunya dengan dieorang semua..nasib baik aku x nangis td..speech mmg x boleh blah lah kan..terharu...bersama gemersik would be the best moment in my life...luv u all..mmuahhh!

0 Comments:

Post a Comment