Thursday, November 25, 2010

people do change...

huish rindooo sungguh pada blog yang seberapa nie....so hari nie berupdate lah jugak after found sumthing in facebook...actully masa sekolah menengah dulu..aku de kenal sorang budak laki nie..die cukup nakal..satu sekolah kenal lah..cikgu-cikguu pun kenal die sebab die nakal sesangat...dulu die pernah de kes dengan ustazah katt sekolah agama..die geram dengan ustazah nie sampai cakap ustazah nie anak haram..fitnah yang dashat kan..hampir-hampir die di buang sekolah...kalau orang dengar cerita die..memang takkan sanagka die berubah sama sekali...

aku pun hampir tak percaya..dulu after SPM aku de keje sekepjap kat petronas and aku de nampak die bawak lori...atleast die keje la kan xde lah nak buat kerja-kerja haram ke...and after tu aku tak pernah jumpa die sampailah tahun lepas masa kiteorang konvoi ramai-ramai pergii raya...and kiteorang singgah raya sekali ke rumah die..and surprisingly die agak berbudi bahasa..dari nada die die bangga de kawan yang semuanya masih belajar..sedangkan die dah bekerja....tapi pe salahnye..bukan nya hina pun kalau setakat de SPM...

and awal tahun haritu die kahwin...aku memang sangat terkejut bila dapat tahu die nak kahwin..biar betul die nie..umur baru 22 tahun kot..layak ke nak pikul tanggungjawab jadi suami orang..dulu die kan nakal giler..tapi people do change..die dah berubah..jauh betul perubahan die...sekarang nie die dah nak masuk alam baru pulak..dah nak jadi papa..congrats to you..(n_n)


and die de post kat status die yang die rindukan cikgu-cikgu sekolah...even die rindukan pengetua sekolah yang dah rotan die...die berterima kasih sebab rotan die...mana naksangaka kan...orang yang nakal jadi berubah macam nie sekali..even lagu nasyid pun tahu..caya lah...people do change..kamu bila lagi kis????


p/s: hakikatnye kamu merindui aku kan???? (n_n)

0 Comments:

Post a Comment