Sunday, November 7, 2010

GORJES!!!

alhamdulillah sampai sudah 'benda' tu pada tuannya..berkurun kot aku simpan..kelek bawak ke hulur ke hilir..tapi tak bagi-bagi jugak kat empunya badan..lastly aku nekad..nak post je..hehehe nasib baik de 'kwn" yang sudi tolong aku laksanakan misi nie...post ari rabu..kamis dah sampai..bagus betul...'kwn' tu cakap die dah bagitahu kat tuan empunya barang tu..tapi disebabkan tuan empunya memang tidak sensitif dengan akaun facebook..so status kt FB tu hanya di pandang sepi...so nak tak nak aku nie terpaksa lah bagitahu...dalam nak surprise tu terus tak surprise langsung..hahaa...so gamaknya malam tadi aku pun bagitahulah die pasal aku bagi sumthing kat die..die apelagi terkejut lah...tiba-tiba je dah sampai kt umah kawan tu...


so bangun pagi je terus pecut kereta pergi rumah kawan..dapat sedas dua 'tazkirah' terus blah and balik....nasib kamu lah ye..qis tak bersalah...lalalalala...qis tak tahu hal sebenar...and tadi die terus makeover and yup looks so gorjes....memang padan sangat...(n_n)

hopefully kamu dapat present dengan yakin and semangat k...qis doa dari jauh..amin

0 Comments:

Post a Comment