Monday, April 19, 2010

annoying!

ouchhhhhhhhhhh sooooooo0000 annoying!

rasa geram sangat dengan seseorang...
suka cakap x serupa bikin...

eeeeeeeeeeeeeeeee please la....
cakap macm kamu tu baik la sangat..
tapi x baik mana pun...


aku nie bukan orang yang baik..
at least aku mengaku aku memang bukan budak yang baik..
aku memang jahat...nakal..gedik..gelenya..
sooooo....?????

dari kamu tu yang cakap itu ini...
aku x suka benda nie..aku benci benda nie...
aku x nak benda nie..

last2 ..tup2 buat sume benda buaruk yang die cakap..


pleaseeeeeeeeeeeeeeeee...aku nie dah x tahan dah nak plastik depan ko...
rasa terseksa tau!!!!!!!!!!!!!!
being plastic and hipokrit depan kamu..
because u r my "fren"







































p/s: baru lepas tengok MEAN girls....




0 Comments:

Post a Comment