Saturday, April 10, 2010

gelenya...

hai-hai...

korang nak tahu x aku sngt suka words gelenya nie after dprkenalkn oleh Joe..
aku x de la tahu mkna sbnar gelenya nie..

tp yg ble aku describe..
gelenya nie mcm gediks or gatal or mnja yg brlebihan..hehhehe


actuly aku nk buat story pasal impian aku dalam bntuk diari kt blog nie
diari tu akn brtajuk GELENYA..
n akan ade entry2 brkaitan impian aku..

just mahu tlis sgala impian..
walaupun nmpak mcm mustahil tuk trcapai..

tp nama pun dh impian kan....
atau sbnarnye lbeyh kepada angan2..

aku kn suka berangan..hehehe..
lg2 bile dh umur 21 thun nie..
lg la suke brngan..hhehee..

so aku akn story by part..

so stay with my first entry of GELENYA...
coming soon...
tengah kumpul idea n material...
hehhe..


p/s: dh x sabar2 nk reveal..hehehe..




0 Comments:

Post a Comment