Tuesday, April 20, 2010

opah..

opahhhhhhhhhhh..

aku sayang sangat ngan opah aku...
die selalu ade bile aku down..sbb opah aku sangat cool
yupppppppppppp very de cool one...
x pernah nampak die marah orang...
die selalu bersangka baik ngan orang..

aku syukur sangat ade die...
bila aku down..aku suka jugak la ngadu kat die..
sebab die faham aku camne..
walaupun aku dan die berbeza..
tapi die still bole faham aku..

sangat seronok dapat kenal orang yang macam opah nie...
n sangat rindukan die..dah lame x jumpe...
last sekali..jumpe opah tahun lepas rasenye...
adoiii beria2 nak suruh opah belanja ikan bakar...
ye la orang dah keja harus di pow duitnye..hahhaha
last2..tup2 dia cakap nak sambung study..nak sambung master..
wuishhhh bangga gila aku dengan opah aku...

hahhahaa..
pepun aku doakan hang berjaya...dunia akhirat..
im really appreciate u in my life...
thanx for everything fren...



p/s: x pernah nak sedih bila cakap ngan opah..bagus betul..




0 Comments:

Post a Comment