Friday, October 8, 2010

woo very surprising ngan sorang kawan aku nie...awal tahun hari tu baru story mory ngan die pasal ex gf die yang curang...since makwe die curang, so die nie memang frust menonggeng2 la jugak..sampai x nak percaya perempuan lagi...konon2 hati dah tertutup..tapi der..dalam hati ada taman, so tersangkut la jugak ngan minah nie..woooo cun jugak awek die..(dgn nada rendah hati..hehehhe xde lah)...aku bukannya ape..aku agak cuak sebab die nie gile sangat ngan kete....xkan la patah hati sampai x nk cari bunga lain kan..bunga bukan sekuntum..kalau bunga matahari x nak, gi lah kat bunga dahlia.., xpun cempaka ke raya ke..kan senang..


pepun he found some1 n hopefully she will be the one for him...hehhhee.. syazry nie pesan aku pada ko...x payah lah ko belek kete ko tu..jaga je lah awek ko tu elok2 k....im praying for ur best friend..

p/s: der..baik hati x aku nie..hehhe


0 Comments:

Post a Comment