Tuesday, October 12, 2010

seng-et

first of all aku nk ucap terima kasih kat kwn2 fudtech aku yg buat sensory testing semalam..
walaupun dalam keadaan yang x proper and sungguh kelam kabut, 100 000 apologize yea kwn2...tiba2 de kelas dr danish....nk wat cmne kan hari lain x boleh masuk lab since kena wat sensory after 24 hours...

terima kasih jugak buat kak asmah yg sudi tolong aku n faizi. walaupun akak datang nak belajar, tapi xpasal2 kena buat kerja sekali...huhu...pe pun terima kasih kak..n gelang tu sangat cantik...terima kasih banyak2..(n_n)


then semalam sebab agak happy sebab sensory analysis dah buat, so ptg semalam call ibu then mulalah nak buat panggilan hangit dengan ibu sendiri..n memang ngam lah sebab ibu sendiri pun x kenal sura anak die yang bercakap formal tiba-tiba...k nie perbualan semalam...

aku: ini pn ruziyah samshi ke?
ibu:ye saya
aku:tahniah puan, puan telah memenangi cabutan bertuah
ibu: eh rasanya x de masuk pe2 peraduan, mcm mana boleh menang?
aku:owh kami menggunakan no telefon rumah sebagai cabutan dan no puan yang bertuah di seluruh malaysia
ibu:owh
aku:puan telah memenangi tiket percutian 2 orang ke singapura..jadi saya nak tanya puan nak pergi dengan siapa ye? (dengan harapan, ibu sebut nama aku)
ibu: hmm x tahu lah ye
aku:hmm tapi saya nak tahu sekarang, saya nak amik detail-detail pemenang. percutian nie di jangka penghujung bulan november ye puan..
ibu:owh, nie dari company mana ye???
aku: (ahh sudah mana aku nak cekau nama company nie..ting idea!) kami dari company menang selalu...(saat nie aku memang x tahan dah..n terus gelak2 n panggil ibu)
aku:ibu! akis la nie..
ibu:setan ko! (hah amik sejibik..sekalii ibu bagi setan kat aku). hah nak ape?
aku:xde lah saje je call (padahal rindu)....

actuly nie first time aku wat..tapi lain kali macam nak buat lagi jek...heheheh..so semalam aku diberitahu yang akak sepupu aku kawin 20/11 which is after raya haji,then atuk aku nak buat kurban lagi sekali...masuk tahun nie dah 5 kali rasanya..alhamdulillah mudah-mudahan murah rezeki tokpak...belanja anak cucu menantu buat ibadat kurban..

and pengumuman paling penting sekali, final presentation for fyp is postpone to another 2 weeks..alhamdulillah syukur..at least ade masa lagi nak discuss dengan pn ju pasal result dan discussion projek..hopefully sumenye ok, x perlu repeat pe2..kalau kena repeat mati aku..x pasal2 masuk lab lagi for 4 weeks...


and lastly about dinner, everything looks fine to me...having wonderful night with everyone...dengan setiap senyuman, setiap gurauan, setiap posing, setiap adengan dan setiap wajah yang cantik dan menawan tu, it makes me perfect that night! alhamdulillah dengan setiap kurniaan Allah, walaupun aku agak sedih di campakkan di sini...but im still found my happiness with u guys....kita kongsi bersama segala suka dan duka..onak dan duri...jatuh bangun diri megah jalan simpang siur ....tapi kita still de ONE!

p/s: entry seng-et sebab happy (n_n)



0 Comments:

Post a Comment