Sunday, August 29, 2010

acah~

hmm tadi dapat berborak ngan acah aku..wahhh best giler...dapat release sikit ketensenan aku yang dok asyik pikir pasal tempat LI...aku sempat lagi kutuk adik aku yang basysya tu..hahhaha..aku nagdu kat acah yang kawan2 adik2 aku panggil die syah..padahal kat umah orang panggil die tatan je pun..hahhhaa lawak..mentang2 lah dh jadi orang shah alam..name pun nak syah jugak..

aku memang suker giler kalau dapat cakap ngan pakcik aku yang sorang nie..sebab kepala die mereng sikit..suke buat lawak sengal gitu..kalau die cakap sumthing..jangan lah nak percaya 100 percent...kalau x buat sakit hati je kena tipu hidup2...pernah sekali tu die menyamar kenakan tokmak..sebabkan tok mak nie mak andam..bolehlah plakk acah nie gie menyamar jddi client..kononnya2 nak tempah..tapi x berkesan sebab tokmak kenal sura anak die...padan muka acah..hahaha kantoiiii...

x silap aku pakcik aku yang sorang nie..suke panggil aku kak Gee..bukan sebab nama aku fauziah..bukan sebab aku cantik macam fauziah latif n bukan sebab aku pandai berlakon macam fauziah daud..sebab aku GEEMOK!..hampeh punye pakcik..anak sedara die sendiri pun die nak ngata kan...sabar je la...hahhaha..hah tapi sekarang nie kalau die nak ngata aku pun..aku dh boleh smash balik..sebab sekarang nie die dh chubby..dulu boleh lah sebab die kurus lagi..hensem lagi...sekarang nie badan pun dah macam hulk..perut lagi lah dah macam perempuan pregant 2,3 bulan..hahhaha...so ade lah idea nak kena kan die balik...

mesti semua orang wondering kan..kenapa aku x panggil pakcik aku tu pak usu ke, uncle ke n sewaktu dengannye...kebanyakkan sepupu aku panggil die ucu..sebab tu nama gelaran die kat umah..tapi aku panggil die acah...dah macam panggil kawan je gamaknye...heheh..x tahu lah dah terbiasa kot..dari kecik lagi aku panggil die acah...which stands for kucah..dulu masa die zaman remaja. die bahasakan diri die kucah ngan kawan2 die..instead of panggil die kucah..panggil die acah..

p/s: x sabar nak tunggu die balik raya nie..sekarang nie jumpa die setahun 2 kali je...hmm

1 Comment:

  1. QeeS said...
    waalaikumusslm..thanx (n_n)

Post a Comment