Wednesday, August 11, 2010

saya neutral

pagi tadi dah start masuk lab untuk lab product development..mula-mula blur lah jugak, tak tahu nak buat ape..tapi bila dah calm baru boleh plan gerak kerja..(ayat tak boleh blah)


kiteorang punye product is instant pasta which kena buat pasta dan juga sauce..malangnya spiral shape pasta yang kite orang harapkan x jadi...extruder tu kena guna dough yang agak peroi instead of dough yang licin lagi gebu...heheh..

and the sauce pun try 3-4 kali jugak..sempat la jugak berconfius dengan diana devi and pija..lawak tol..overall sauce tu ok, cuma perlu kurangkan percentage susu sebab too milky and jadi muak...insyaAllah ade 2 weeks lagi, maybe boleh dapat a real formulation..aminn

then, en aswardy nak jumpe semua GM kumpulan..ade hal nak cakap.pastu tiba-tiba die cakap..sebelum tu sape balkis???? hah???! aku dah cuak plus pelik nie..apehal plak panggil nama aku tiba-tiba nie..aku ade wat salah ke?? tahu lah aku de pinjam harta makmal MAK..

"owh awak lah balkis? awak GM ke?"
"ha'ah."
"ok-ok" hah sudah kes ape nie..aku dah rasa semacam.. smell fishy and meaty je..

then after dah habis explain semua aku tanya die..kenapa die tanya nama aku tadi..ade masalah ke? then die cakap tak ade masalah..just die nak tahu siapa aku base on that 'thing' yang aku kena rahsiakan...

pepun en aswardy saya neutral...jangan risau (n_n)


p/s: kan dah kena..dah agak mesti orang tu nak ungkit hal hari tu..hehhee..sorry ye saya x sengaja..saya rushing sangat..huhu..tak pasal-pasal miss nak tengok babyy comel..huhu

0 Comments:

Post a Comment