Saturday, August 28, 2010

terlalu

tibe-tibe suke lagu nie..
bila dengar lirik die yang mendayu-dayu..
lebih-lebih lagi bila dengar kt blog abg ajoy..
tiba-tiba dapat rasa pe yang die rasa..
sabar ye abg ajoy..
insyaAllah..ade hikmahnya..



aku terasa mati ditinggal kekasih
tak pernah terpikir ini bisa terjadi
aku terasa pilu saat kau berlalu
hilang semua kisah cinta dalam hatiku


cintaku padamu tlah setinggi langit
namun kau tak merasakan
sayangku padamu kan ku ingat slalu
biar ku bawa sendiri


aku tak bisa menahan langkah kakimu
aku tak bisa menahan kepergianmu
kamu terlalu telah dengan yang lain
untuk hidupmu nanti


aku tak bisa menahan air mataku
aku tak bisa kesedihanku
aku telah hancur hilang semua mimpiku


aku tak bisa menahan langkah kakimu
aku tak bisa menahan kepergianmu
kamu terlalu telah dengan yang lain
untuk hidupmu nanti


aku tak bisa menahan kepedihanku
aku tak bisa menahan air mataku
hatiku tlah hancur hilang semua mimpiku
untuk hidupmu nanti


aku tak bisa menahan air mataku
aku tak bisa kesedihanku
aku telah hancur hilang semua mimpiku
aku telah hancur hilang semua mimpiku











lately nie ayaq mata senang je nak kuar..kenapa ye???
tengok citer semuanya nak feeling..
sampai nangis segala..
sebab nie bulan ramadhan ke???
so hati jadi lebih insaf...
sebab rasa kehilangan..
sebab rasa kekurangan..





tu belum part bile dengar lagu cahaya aidilfitri~black dog bone
lagu tu lagi lah berantu..
silap-silap hari bulan tersedu-sedu nangis..
dah-dah tak mau nangis..
keep strong ..okeyh!




p/s: aku tak bisa menahan kepergianmu...al-fatihah

0 Comments:

Post a Comment