Tuesday, August 10, 2010

phenat

Aku penat~serupa tapi tak sama

warghhhhhhhhhh sangat penat..dah 2 hari masuk lab...first day masuk kul 8.30 balik kul 6.00 petang..ari nie pergi kul 9.00 balik plak pukul 7.00 malam....wooooo very-very the phenat..sampai rasa badan nie..lesu sangat-sangat..nie mesti gara-gara pengumpulan lactic acid yang banyak..huhuhu...

esok plan nak settle kan analysis..hopefully sempat buat viscosity, pH, color for 2 nd batch and viscosity ngan pH untuk 1st batch...then ari rabu sambung plak nak wat TA....hopefully semua yogurt ku menjadi..kala x naya...x sanggup nk repeat buat yogurt lagi...

bile di pikir-pikir kan..aku rasa aku x LAYAK jadi food technologist..aku rasa x sanggup je...x tahu la bila dah keje nanti....setiap hari kena analysis product..mahu jemu + muak aku di buatnye..huhuhu


lagi satu pasal tempat LI..sanagt la phenat kejar cik Su untuk mintak surat...tempat insyaAllah dahh dapat..tapi tu lah tu kan persetujuan mulut ke mult..mane lah nak sama ngan surat mnyurat nie..aku takut je kalau pihak sana ingat kite orang main-main n x jadi..x ke naya..pastu cik Suu tu suke lah sangat bagii versi cerite..ishhhh hilang respek..bukannnye ape..dah 2-3 kali terkena kat batang hidung sendiri lak tu..first-first cakap dekan cuti, padahal aku tengok ade je dekan datang pejabat, siap meeting lagi.k la nie mungkin meeting tergempar, dekan terpaksa datang.walhal pada masa yang sama cik Su tu cuti...so die ingat kite orang nie x nampak la dekan yang datang meeting tu..ok aku terima lagi..masih boleh bersabar..then minggu lepas aku pergi lagi, kali nie die cakap surat tu kat en fisal, die mintak en fisal sain.so aku ingat kan surat tu dekan dah sign..so dengan sedikit girang aku pun cakap la aku amik je terus dari en fisal surat tu..alih-alih die cakap, surat tu dr x sign lagi..hah??????? melopong aku..abis tu selama nie yang die dok sibuk cakap surat tu kat dekan ape pasai, sedangkan surat tu patutnye awal-awal lagi dh di sign dengan en fisal...time nie meter kemarahan aku dah naik..terkejut giler kot!!!! mati-mati aku ingat surat tu ade kat dekan..ntah-ntah surat tu die baru buat after perasan..

"laa aku x buat lagi surat tu rupenye"...

k then die sambung nanti saya mintak sign dr Amiza...ape hal la plak dr Amiza...kate nak dekan yang sign...k fine, kalau dari dulu dr Amiza sign kan senang..(sedikit senang sahaja sebenarnya)...then aku malas nak cakap banyak..aku malas nak berbalah..padahal dalam hati 100% x setuju langsung!!!!!!!!!!!!!!!!! (tinggikan suara sebanyak 6 harkat ye!)

then citer terbaru dari suzi..surat tu stil kat dekan lagi..maybe petang esok baru boleh ambil..so we just wait n see..bukan kite yang berjani..tapi orang tu... bukan sekali..bukan dua kali..tapi berkali-kali...wassalammm..




p/s: mood~phenat, sakit, marah, benci, frustrated dengan diri sendiri...

0 Comments:

Post a Comment