Friday, August 20, 2010

bapak!

bapak= ayah mertua
ari nie aku nak cakap sikit pasal ayah mertua x jadi yang pernah aku ade..
ehem..ehem..ehem...
setakat nie de 2 orang ayh mertua x jadi n lg 1 baru je jadi ayah mertua aku..hehehe


first ayah mertua aku namenye rahim@pakcik rahim..
sebenarnye pakcik rahim nie tuan ruamh tempat aku sewa rumah..
sebenarnye die de anak laki yang sebaya ngan aku..
disebabkan housemate aku yg lain lebih tua dari anak pakcik rahim nie...
so secara ekslusifnye aku je lah yg layak...ehem..ehem..
so dengan bangganye aku cakap pakcik rahim tu ayah mertua aku..hahaha..suka suki aku je..
tapi kalau aku de ayah mertua mcm pakcik mmg best la...
baik sangat...penyayang pun ye..mestii die sayang menantu die comel nie..hehehe..gelenyar dh sampai..hahaha
tapi sekarang aku dh pindah rumah sewa..so dah susah nak jumpe pakcik..
xpe pakcik saya still kenang pakcik as ayah mertua x jadi saya..heheh


2nd
hmm yang nie aku x pernah bersua muka..just pernah nampak muke je n msg 2-3 kali..
hmm x pernah jumpe, tapi dari cerita anak bujang die tu..
aku dapat simpulkan yang ayah mertua yang nie romantik orangye...
funny, educated, giler-giler pun de jugak..
so kalau aku dapat jadi menantu die..mesti macam best je..
boleh satu kepala kot..kot je lah..
pepun impian tinggal impian..
xjadi kenyataan...huhu


3rd
hah yang nie d latest ayah mertua..
sebenarnye die lec aku ..hahahaha
punye lah baik...so aku pun anggap anak die pun mesti baik macam die jugak kn..
ye lah mane tumpahnye kuah kalau x ke nasi..ye dak??
so aku admire la lec aku sebagai ayah mertua aku..
lagipun die de anak laki..ehem2 lagi..hahahak..
gatai naaaaa..




untuk makluman...antara tiga-tiga ayah mertua aku nie...aku pernah couple ngan anak bujang ayah mertua yang no 2 tu je..yang lain2 tu aku dok berangan je..hahahhak..sengettt!




p/s: bole x kita pikat ayah ngan mak before kita pikat laki tu.bole pakai x tips nie? berkesan x?

0 Comments:

Post a Comment